Hírek

Friss topikok

  • Nikol-Zizu: Nagyon jó ez a kép. Mi is megvettük volna.:) (2010.08.27. 18:59) Tiszta Marci
  • zsera: Köszönjük szépen! :) Nagyon édes a kiskutyád! :) (2010.08.26. 17:27) 2 éves lettem!
  • zsera: Szia! :) Nagyon édes volt Angie, tök jól kijöttek Marcoval! Sok puszi! (2010.08.23. 14:25) Angie
  • zsera: @Prezliwestie: Akkor szuper, hozok egyet Marcinak is, csak nem mertem addig, amíg valakitől nem ha... (2010.07.21. 14:34) Móninál jártunk kozmetikába!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Műtét

2009.10.09. 18:26 :: zsera

Tegnap este állatorvosnál jártunk, Marcot vittük ivartalanítani. Már régóta terveztem, hogy megcsináltatjuk a műtétet, a héten rá is szántam magam, hogy időpontot egyeztessek. Kedden mentünk, és már csütörtökre kaptunk is időpontot, így legalább nem tudtam túl sokat izgulni. Este 6-ra kellett menni, aznap nem ehetett, és 3-tól nem ihatott. Negyed 7-kor már meg is kapta az altatót. Rossz volt őt ilyen esetlenül látni, hiszen mindig pörög, folyton rohangál, mindig és mindenkinek csóvál!

Szerencsésen és hamar túl lettünk az egészen, ő szerintem csak annyit észlelt az egészből, hogy nagyon kába, és fogalma sincs, hogy mi történhetett vele? Viszonylag hamar magához tért, először csak a fejét tudta mozgatni, majd a műtétet követően másfél órával, szép lassan felállt. Kaptunk az orvosnál gallért, mert nincs bekötözve a seb. Persze amikor jött a felismerés, hogy valami hiányzik hátulról, rá is kellett tennem. Ettől akkora 'sokkot kapott' hogy úgy állt a szoba közepén, mint egy szobor! Úgy sajnáltam! A szívem szakadt meg, hogy mit tettem vele! De rájöttem, hogy ez a gallértól van, így hát levettem. Ezt a játékot játszottuk egész éjjel, mert ha nem volt rajta, öröm volt nézni, hogy jön-megy és jól van, de piszkálta volna a sebet is, amikor rajta volt, akkor pedig kővé dermedt, de legalább nem tudta nyalogatni a hátsóját. Próbáltam megmutatni neki, hogy ebben le is lehet ám ülni, sőt még aludni is lehet benne, de ő makacsan kitartott az állás mellett. Sehogy sem volt jó ezen az éjszakán: ha lekapcsoltam a villanyt és rajta volt a gallér - jött-ment, de mindennek nekiment. Ha levettem a gallért, akkor elkezdett aludni, de ahogy én is elbóbiskoltam, már arra riadtam, hogy nyalogat... (ruhácska kizárva, mindent leszed magáról!)

Szerencsére nem fájt neki nagyon a műtét helye, szerintem jobban zavarta őt a gallér, mert abban ő nem hall, nem lát, meg amúgy is, még pihenni sem tud.

Hihetetlen egyébként, hogy milyen gyorsan felgyógyulnak, percről percre jobban volt éjjel is. Már akkor amikor magához tért kiszúrt magának egy legyet amire csattogott egyet-kettőt, és tudtam hogy jól van, mert ezerrel csóválta a farkát ha szóltunk hozzá. Ma reggeltől délig rohangált a lakásban, és a minisprintek után gyorsan fenékre vágta magát, (lábait oldalra kicsapva) szerintem viszketett vagy húzódott neki a seb. Ma már egész nap rajta van a mumus, a gallér is, ügyesen megszokta: már alszik is benne! :) Sokat hallottam, hogy ilyenkor hánynak vagy hasmenésük van a kutyáknak, mi szerencsésen megúsztuk mindkettőt. Az étvágyunk is kitűnő :), még életemben nem láttam ennyire falni. Kicsit több vizet iszik mint általában, (jelentem ezt is megtanulta gallérral), semmiben nem akadályozza már! Olyan vele mint egy kis tank! :) Az utcán séta közben csak annyit lehet hátulról látni, hogy a nagy gallér jobbra-balra kileng, olyan mintha ő mozgatná be úgy a kis fejét :D

10 nap múlva kell visszamennünk varratszedésre!

...most pihenget, a napágyon talált magának kitűnő helyet :)

(holnap hozok képeket is a kis betegről)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya de marci műtét dunakeszi du polo állatorvos westie marco moulin mcmonique állatorvosi ivaratalnítás rendelőintézet

A bejegyzés trackback címe:

https://marcopolo.blog.hu/api/trackback/id/tr301439175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása