Hírek

Friss topikok

  • Nikol-Zizu: Nagyon jó ez a kép. Mi is megvettük volna.:) (2010.08.27. 18:59) Tiszta Marci
  • zsera: Köszönjük szépen! :) Nagyon édes a kiskutyád! :) (2010.08.26. 17:27) 2 éves lettem!
  • zsera: Szia! :) Nagyon édes volt Angie, tök jól kijöttek Marcoval! Sok puszi! (2010.08.23. 14:25) Angie
  • zsera: @Prezliwestie: Akkor szuper, hozok egyet Marcinak is, csak nem mertem addig, amíg valakitől nem ha... (2010.07.21. 14:34) Móninál jártunk kozmetikába!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

... folytatás (Szilveszter napján)

2009.12.31. 18:09 :: zsera

félő, hogy egy bejegyzésbe nem férne be ez a sok kép, így újat nyitottam, és itt folytatom a délutáni képekkel!

 

 

 

 

 

 

 

 

'Anya, szaladooook, látod?' :))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dorellel:

 

 

 

 

 

 

 

 

'Dorel, most azt hiszem azt mondja, hogy maradjunk!'

 

 

 

 

 

 

 

 

'Vagy nem?'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Nekemis, nekemis!!'

 

 

 

 

 

 

 

 

'Dorel, én úúgy szeretlek!'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Te találtál már valamit?'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Nézd csak, valaki ott gurul! Fogjuk meg!'

 

 

 

 

 

 

 

 

Marci vadászni indult :))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fiúk játéka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Fogjad, mert erős vagyok ám!'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Dorel a suli erre van!'

 

 

 

 

 

 

 

 

'Vagy arra? most kicsit elbizonytalanodtam..'

 

 

 

 

 

 

 

 

A zsákmány!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 komment

Címkék: kutya marci golden polo retriever westie marco mcmonique dorel

A bejegyzés trackback címe:

https://marcopolo.blog.hu/api/trackback/id/tr611635713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wendy kutyus 2010.01.17. 19:02:12

Szia Marco! :)
Öröm olvasni a blogod és nagyon jók a képek!
A kabátkád nagyon szuper, megkérdezhetem, hogy honnan van? :)

zsera 2010.01.18. 08:23:55

Szia! Köszönjük szépen! :) Igen, persze, Tápfutáros kabátka ;)

Prezliwestie 2010.01.21. 21:22:26

@zsera: Tényleg nagyon szuper a kabátja Marcinak, de én nem találom a tápfutáron :((( pedig nekem is nagyon tetszik, nagyon vagány benne. :)
Jővőre szeretnék én is egy ilyet Prézlinek, addigra remélhetőleg kinővi magát... :)

zsera 2010.01.22. 10:11:16

Sziasztok! Írtam Kittynek is, hogy ha megyek nagykerbe, viszem magammal a fotómasinámat, és hozok Nektek képeket a kabátkákról. Csak méretet kérek szépen majd! ;) (ezekből a darabokból sajnos csak egy-egy darab van, és mindig cserélődik a készlet, azért nincs fent a honlapon.)

Prezliwestie 2010.01.22. 15:31:13

Szia!
Nekem akkora kéne, amit Marconak vennél, mert idénre van már kabátunk, és akkor ezt véglegesre venném neki, mikor már "felnőtt" úrfi lesz. :) Mi is terepmintásat szeretnénk :) Fiamnál az a favorit. Köszi Puszi

zsera 2010.02.05. 08:45:14

@Prezliwestie: Szia! Terepmintás most elfogyott sajnos... de csak egy időre! Kértem, hogy hozzanak még ha tudnak ebből a fajtából! :)

Prezliwestie 2010.02.07. 09:29:00

@zsera: Szia, Semmi baj, majd a következő télre biztos lesz még hasonló! :) Nagyon jól áll Marconak a terepmintás kabátka. :)
süti beállítások módosítása